Met terugkeer zaterdagmarkt bewijst schepen Boogaerts meerwaarde N-VA voor Lierse middenstand

Op 6 april 2007

De N-VA realiseerde een eerste programmapunt met de snelle terugkeer van de zaterdagmarkt naar de Grote Markt, de Eikelstraat en het Zimmerplein. De Lierse N-VA-voorzitter Toon Vaessens feliciteert zijn schepen Frank Boogaerts daarvoor: �Als gemeenteraadslid in de oppositie drong Frank Boogaerts aan op een snelle terugkeer van de van de zaterdagmarkt naar de Grote Markt, de Eikelstraat en het Zimmerplein. Als schepen van Lokale Economie realiseert Frank dit nu. Op zijn voorstel besliste het College van Burgemeester en Schepenen tot de snelle terugkeer. We zijn daar heel fier over. De middenstand, de uitbaters van horecazaken en de marktkramers hebben hun tevredenheid hierover reeds geuit. De N-VA is er zeker van dat ook de marktbezoekers morgen zeer tevreden zullen weerkeren naar het stadscentrum.

Volgens de N-VA-voorzitter Toon Vaessens bewijst zijn schepen van Lokale Economie hiermee de meerwaarde van de N-VA voor de Lierse middenstand: N-VA-schepen Frank Boogaerts biedt duidelijk een politieke meerwaarde voor de Lierse middenstanders en hun klanten. Dit is daar een eerste concrete bewijs van. Er is echter meer. Denk maar de nieuwe en meer slagkrachtige Lierse Commerciële Raad die inmiddels het licht zag. Dit past volledig in N-VA-visie op een kernversterkend beleid waarbij de Lierse middenstand een cruciale rol spelen.