N-VA dankt kiezers op Lierse zaterdagmarkt

Op 16 november 2012

Op de zaterdagmarkt van 17 november zal N-VA Lier&Koningshooikt de Lierenaars trakteren op een lekkernij. Op die manier wil N-VA haar vele kiezers danken en tegelijk duidelijk maken dat het vanaf nu anders wordt.

Voorzitter Toon Vaessens: “We willen onze kiezers bedanken voor het vertrouwen dat ze ons hebben gegeven. Bijna één Lierenaar op drie koos op 14 oktober voor de N-VA. Dat is een historisch succes. Wij willen dus 7632 maal ‘bedankt’ zeggen voor de twaalf N-VA’ers die men naar de gemeenteraad heeft gestuurd.”

Ondervoorzitter Piet De Zaeger: “Ook willen we met deze actie duidelijk maken dat Lier vanaf nu anders bestuurd zal worden. Het is in Lier een veelgehoorde kritiek: voor de verkiezingen zie je de politici overal, maar de zes jaar daarna sluiten ze zich op in een ivoren toren. Ook
daar staat N-VA voor de kracht van verandering: wij zullen onder de mensen blijven komen, in goede én in slechte tijden.”