N-VA presenteert “Schapenbord” aan Lierse kiezer

Op 25 september 2012

Deze week vinden alle Lierenaars en Hooktenaren een origineel N-VA-pamflet in hun brievenbus in de vorm van een ludiek, politiek ganzenbord. Al wordt dat in de stad van de schapenkoppen uiteraard een schapenbord. Nu zaterdag 26 september kunnen  bezoekers van de zaterdagmarkt het spel ook spelen in de promotent van N-VA Lier&Koningshooikt op de Grote Markt.

Op de ene kant van het pamflet vinden de Lierenaars een parcours met lokale wantoestanden en met N-VA-voorstellen, op de andere kant alle N-VA-kandidaten. Voorzitter Toon Vaessens: “Met dit bord willen we de Lierenaars duidelijk maken waar ze op 14 oktober voor kiezen. Kiezen ze voor de kracht van de verandering, of krijgen ze nog eens zes jaar van hetzelfde? De huidige meerderheid maakt er geen geheim van om uit alle macht samen te willen blijven. Alleen door massaal voor de N-VA te stemmen kiest men dus voor verandering in Lier en Hooikt.

Ondervoorzitter Piet De Zaeger: “Natuurlijk zijn de verkiezingen geen spel voor de N-VA. Daarom hebben wij ook een goed becijferd programma en sterke kandidaten. Met het Schapenbord tonen wij op een begrijpelijke manier wat er misloopt in Lier en wat onze alternatieven zijn. De Pallieters zullen zo’n ludiek initiatief zeker kunnen smaken!