Nieuwe bestuursploeg van N-VA Lier-Koningshooikt

Op 21 maart 2022, over deze onderwerpen: Afdelingsbestuur, Afdelingsnieuws

Tijdens een druk bijgewoonde bijeenkomst in het Hof van Aragon verkozen de leden van N-VA Lier-Koningshooikt donderdagavond 17 maart een nieuw afdelingsbestuur.

Aftredend voorzitter Toon Vaessens en aftredend ondervoorzitter Piet De Zaeger werden met een overtuigende meerderheid opnieuw in hun functie herkozen. Deze perfect op elkaar ingewerkte tandem leidt de grootste politieke partij van Lier-Koningshooikt reeds gedurende 18 jaar op zeer succesvolle wijze.

Naast hen werden 19 bestuursleden verkozen. Samen met burgemeester Rik Verwaest, schepenen Bert Wollants, Annemie Goris, Rik Pets en Ilse Lambrechts én de zeven gemeenteraadsleden telt het nieuwe afdelingsbestuur maar liefst 33 leden.

“Politiek bedrijven is een ploegsport”, zegt voorzitter Toon Vaessens. “De basis van ons succes was, is en blijft onze grote, sterke en eendrachtige bestuursploeg. Met een mooie mix van mannen en vrouwen, jongeren en minder jonge leden beschikken we over een uitgebreid sociaal netwerk. Dit nieuwe bestuur heeft de ambitie om de Lierse partijwerking de volgende 3 jaar nog verder te versterken. Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2024 wil de N-VA als grootste politieke formatie bevestigen. Zo kunnen we het lokale N-VA-programma samen met onze mandatarissen rond burgemeester Rik Verwaest verder realiseren ten dienste van alle inwoners van Lier en Koningshooikt.”