Dirk Frans

Gemeenteraadslid

Dirk Frans is gehuwde papa van 3 en een betrokken, aanspreekbaar en geëngageerd Hooiktenaar. Als voorzitter van de Dorpsraad, bestuurslid Bouwcomite Chiro Koningshooikt en verkeersouder leert hij nog bijna dagelijks wat de noden zijn. Na 17 jaar zelfstandig ondernemersschap is Dirk momenteel actief als vastgoedexpert bij een expertisebureau.

Drinkt graag een glas in de lokale kroeg onder de mensen en geniet mee van al wat onze stad te bieden heeft, liefst met heel zijn gezin. Geen poespas of onhaalbare beloftes maar gewoon oplossingen zoeken en bieden voor uw grote en kleine bekommernissen. Heel laagdrempelig toegankelijk wilt hij blijven luisteren en doen wat nodig is, blijven waken over de identiteit van ons dorp en nog meer dan ooit de band tussen Lier en Jut aanhalen.

#Veilig kunnen deelnemen aan alles wat er in Koningshooikt en Lier te beleven is en graag met de fiets of te voet. Veilige infrastructuur en verkeer.

#Activiteiten, evenementen en opvang voor iedereen.

#Waken over de identiteit van ons dorp.

De vinger aan de pols met aandacht en inzet voor onze omgeving en medeburgers, jong en oud!