Toon Vaessens

Ik leg de lat altijd hoog in mijn werk als piloot van grote passagiersvliegtuigen. Maar ook politiek zit ik in de cockpit. Al 12 jaar ben ik voorzitter en vervolgens ondervoorzitter van N-VA Lier&Koningshooikt. Tot mijn grote fierheid bouwden we onze partij uit tot dé brede volkspartij van Lier, met gedreven en bekwame bestuurders ten dienste van onze stad en haar mensen. Als mede- architect van deze lijst steun ik dan ook met veel enthousiasme al onze kandidaten.

Als vader van drie bouw ik graag verder aan een toekomstgericht beleid. Dat betekent een veilig en welvarend Lier, waar iedereen zich thuis voelt.

Mijn persoonlijke speerpunten zijn:

• De schup in de grond: we investeren prioritair 22 miljoen € in straten en fietspaden in plaats van dure prestigeprojecten.
  • De schuldenberg bouwen we verder af. Elke begroting moet sluitend zijn. We gaan verder met verstandige besparingen. De belastingen worden niet verhoogd.
  • Het cameraschild beschermt Lier en Koningshooikt tegen inbrekers en andere criminelen. Ons politiekorps wordt uitgebreid en optimaal uitgerust.